Kérdése van? Ezen az oldalon összegyűjtöttük a leggyakoribb kérdés-válaszokat. Ha nem találja a szükséges információt kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot!
VIZA infó
A hatályos jogszabályok értelmében, a 2021. szeptember 1-jét követően Magyarországon szálláshely-szolgáltatást igénybe vevő minden vendég törvényben meghatározott személyes adatait a szálláshely-szolgáltató okmányolvasón keresztül, a szálláshelykezelő szoftverében rögzíteni, majd egy tárhelyre, a Vendég Információs Zárt Adatbázisba (VIZA) továbbítani köteles.
A rögzítendő adatok:
- családi és utónév
- születési családi és utónév
- születés helye
- születés ideje
- vendég neme
- állampolgárság
- anyja születési családi és utóneve (ha az azonosító dokumentum tartalmazza)
- személyazonosító vagy útiokmány azonosító adatai
- harmadik országbeli állampolgár esetében a vízum vagy tartózkodási engedély száma, a beutazás időpontja és helye
Az adatok rögzítéséhez a szálláshely-szolgáltatást igénybe vevő vendég az azonosításra alkalmas személyi igazolványát, vezetői engedélyét vagy úti okmányát a szálláshely-szolgáltatónak bemutatja. Az okmány bemutatásának hiányában a szálláshely-szolgáltató a szálláshelyszolgáltatást megtagadja. Jogszabály felhatalmazása alapján a szálláshely-szolgáltató jogosult elkérni a vendég személyazonosító okmányát, a vendég pedig köteles azt bemutatni. További információk a VIZAINFO weboldalán ITT
Kérjük, utazását és érkezését a fentiekre tekintettel tervezze meg! Szíves együttműködését ezúton is köszönjük!
Szobák
- Mikor lehet a szobákat elfoglalni és mikor kell kijelentkezni?
Szobáinkat érkezés napján 14.00 órától lehet elfoglalni. Korábbi érkezés esetén, csomagszobát tudunk biztosítani. Elutazás alkalmával legyenek szívesek a szobákat legkésőbb 10 óráig elhagyni. - Van a szobában légkondi?
A szálloda minden szobája légkondícionált - Van a szobában wifi-s (vezetéknélküli) internet?
Szállodánkban Wi-Fi Internet hozzáférést biztosítunk, amely ingyenes. (1000 Mbit/s). Sok eszköz egyidejű hálózatra csatlakozása esetén, a Wi-Fi szolgáltatás sebessége, a hálózat fizikai korlátai miatt csökkenthet, ez esetben a recepción kérése UTP kábelt tudunk biztosítani, mellyel a szobákban kiépített aljzaton keresztül tudnak stabilabban az internetre csatlakozni. - Telefon, térerő, lefedettség? A szálloda erdei elhelyezkedéséből adódóan, a szálloda területén:
- Telekom (30-as) hálózat elérhető, megfelelő a lefedettség, Edge adatkapcsolat
- Vodafone (70-es) hálózati lefedettség nem megfelelő, nincs adatkapcsolat
- Telenor (20-as) hálózati lefedettség, megfelelő a lefedettség, Edge adatkapcsolat
- Wifi hívás vezetéknélküli, Wifi hálózaton keresztül történő elérhetőség. További technikai információ és beállítás ITT!
- Lehet-e a szállodában, szobában dohányozni?
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy szállodánk nemdohányzó, dohányzási lehetőséget csak a kijelölt területeken biztosítunk dohányzó vendégeink számára. - Vannak családi vagy összenyitható szobák?
Nagycsaládok vagy baráti társaságok részére, összenyitható szobákat is tudunk biztosítani. - Babaágy, pelenkázó kérhető a szobához?
Kérésre babaágyat, wc szűkítőt, fellépőt biztosítunk a kisgyermekes vendégeink részére. Pelenkázó, Róka utca játszóházunkban valamint az öltözőben található. - Milyen fizetőeszközöket fogad el a hotel?
Fizetés módja: készpénz, bankkártya. Tájékoztatjuk kedves vendégeinket, hogy szállodánk szolgáltatásait OTP, K&H és MBH SZÉP kártyával is fizethetik. - Lehet-e a szállodába háziállatot hozni?
Kedvencét sem kell másra bíznia, szállodánkba kistestű háziállat felár ellenében behozható. - Kisállat házirend:
- Kisállat díj 5 000 Ft / kisállat / éjszaka
- Kisállatokat szállodánk „állatbarát” szobáiba tudunk csak fogadni
- A házi kedvencek ellátása minden esetben vendégeink feladata
- Kérjük, hogy a közös helységekben (recepció, folyosók, bowling bár) a kutyusokat csak pórázon vezessék
- Wellness részlegünk, kültéri strandunk, és gyermek játszószobánk területére nem áll módunkban a kedvenceket beengedni
- Szállodánk kennellel, illetve más kisállatok elhelyezésére szolgáló eszközökkel nem rendelkezik
- Ne hagyja kutyáját egyedül a szobában olyan hosszú időre, ami alatt szeparációs szorongást mutathat. (pl. ugatás, ajtó kaparás). Mielőtt közös vakációra indulnak, ellenőrizze, hogy kutyáját egyedül lehet-e hagyni idegen helyen.
- Kérjük, jelezze a szálloda dolgozói felé, ha kutyája a szobában pihen. (Kilincsre akasztható tábla).
- Kérjük, hogy a szállodai ágyakra, bútorokra semmilyen esetben ne engedje fel kedvencét.
- Amennyiben a kutyus a szálloda bármely területén ürülékét hátrahagyja, kérjük azt feltakarítani, illetve – a lehetőségekhez képest – ezen tevékenységeket a szállodán kívül elvégeztetni.
- A szállodai szobában és egyéb részlegeiben bárminemű, az állat által okozott kárért a Gazdi teljes anyagi, jogi és erkölcsi felelősséggel tartozik.
- Tájékoztatjuk Vendégeinket, hogy kutyabarát szobáinkat naponta kötelezően ellenőrizzük, kérjük vegyék ezt figyelembe a Kérem, ne zavarjanak tábla használata során.
- Felhívjuk figyelmüket, hogy elutazáskor a szoba elhagyása és a kijelentkezés előtt munkatársaink ellenőrzik szobájukat.
Wellness
- A szobaár tartalmazza a Wellness részleg használatát?
A szobaár a Wellness részleg korlátlan használatát is tartalmazza. - Hogyan tart nyitva a Wellness részleg?
A Wellness részleg a hét minden napján 08:00-tól 20:00-ig tart nyitva. Ezen felül éjszakai nyitva tartás is lehetséges. Ennek díja egyéni vendégek részére éjszaka 21 órától 0:00 óráig: 30.000 Ft/szoba, melyet legalább 2 fő esetén tudjuk biztosítani. Éjfél után +15 000 Ft/óra a használati díj. Az erre vonatkozó igényt legkésőbb 18:00 óráig kérjük jelezni a recepciónál vagy a wellness személyzetének. - Házirend
- Kijelentkezés után lehet-e használni még a Wellness részleget?
A szállodából való kijelentkezés napján (check out után is) a Wellness részlegünket és nyáron a strand szolgáltatásait is térítés nélkül vehetik igénybe vendégeink. - Szaunalepedőt hol lehet kérni?
Minden vendég számára, térítésmentesen biztosítunk szaunalepedőt, melyet a Wellness részlegben lévő kollégánknál lehet kérni. - Jár a szobához fürdőköpeny és wellness törölköző?
Minden vendég számára, térítésmentesen biztosítunk fürdőköpenyt. A törölköző cserélhető több alkalommal a Wellness részlegben lévő kollégánknál. - Mit tegyek, ha nem hoztam magammal papucsot? Be szabad menni anélkül is?
Amennyiben elfelejtett papucsot hozni magával, szállodánk recepcióján díj ellenében igényelhet. - Nem szállóvendégek részére is nyitva áll a Wellness részleg?
Igen, felár ellenében. A pontos árért kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot.