Kérdése van? Ezen az oldalon összegyűjtöttük a leggyakoribb kérdés-válaszokat. Ha nem találja a szükséges információt kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot!
Szobák
- Mikor lehet a szobákat elfoglalni és mikor kell kijelentkezni?
Szobáinkat érkezés napján 14.00 órától lehet elfoglalni. Korábbi érkezés esetén, csomagszobát tudunk biztosítani. Elutazás alkalmával legyenek szívesek a szobákat legkésőbb 11 óráig elhagyni. - Van a szobában légkondi?
A kőépületben található szobák mindegyike légkondicionált. - Van a szobában wifi-s (vezetéknélküli) internet?
Szállodánkban Wi-Fi Internet hozzáférést biztosítunk, amely ingyenes. - Lehet-e a szállodában, szobában dohányozni?
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy szállodánk nemdohányzó, dohányzási lehetőséget csak a kijelölt területeken biztosítunk dohányzó vendégeink számára. - Mi a különbség a Standard és a Superior szoba között?
A Standard szobákhoz nem tartozik erkély, míg a Superior szobákhoz igen. - Vannak családi vagy összenyitható szobák?
Nagycsaládok vagy baráti társaságok részére, összenyitható szobákat is tudunk biztosítani. - Babaágy, pelenkázó kérhető a szobához?
Kérésre babaágyat és pelenkázót biztosítunk a kisgyermekes vendégeink részére. - Milyen fizetőeszközöket fogad el a hotel?
Fizetés módja: készpénz, hitelkártya. Tájékoztatjuk kedves vendégeinket, hogy szállodánk szolgáltatásait OTP, K&H és MKB SZÉP kártyával is fizethetik ill. éttermi (étel) fogyasztását Erzsébet utalvány formájában is kiegyenlíthetik. - Lehet-e a szállodába háziállatot hozni?
Kedvencét sem kell másra bíznia, szállodánkba kistestű háziállat felár ellenében behozható. Kisállat házirend:- Kisállat díj 5 000 Ft / kisállat / éjszaka
- Kisállatokat szállodánk „állatbarát” szobáiba tudunk csak fogadni
- A házi kedvencek ellátása minden esetben vendégeink feladata
- Kérjük, hogy a közös helységekben (recepció, folyosók, bowling bár) a kutyusokat csak pórázon vezessék
- Patakpart wellness részlegünk, kültéri strandunk, és gyermek játszószobánk területére nem áll módunkban a kedvenceket beengedni
- Szállodánk kennellel, illetve más kisállatok elhelyezésére szolgáló eszközökkel nem rendelkezik
- Ne hagyja kutyáját egyedül a szobában olyan hosszú időre, ami alatt szeparációs szorongást mutathat. (pl. ugatás, ajtó kaparás). Mielőtt közös vakációra indulnak, ellenőrizze, hogy kutyáját egyedül lehet-e hagyni idegen helyen.
- Kérjük, jelezze a szálloda dolgozói felé, ha kutyája a szobában pihen. (Kilincsre akasztható tábla).
- Kérjük, hogy a szállodai ágyakra, bútorokra semmilyen esetben ne engedje fel kedvencét.
- Amennyiben a kutyus a szálloda bármely területén ürülékét hátrahagyja, kérjük azt feltakarítani, illetve – a lehetőségekhez képest – ezen tevékenységeket a szállodán kívül elvégeztetni.
- A szállodai szobában és egyéb részlegeiben bárminemű, az állat által okozott kárért a Gazdi teljes anyagi, jogi és erkölcsi felelősséggel tartozik.
- Tájékoztatjuk Vendégeinket, hogy kutyabarát szobáinkat naponta kötelezően ellenőrizzük, kérjük vegyék ezt figyelembe a Kérem, ne zavarjanak tábla használata során.
- Felhívjuk figyelmüket, hogy elutazáskor a szoba elhagyása és a kijelentkezés előtt munkatársaink ellenőrzik szobájukat.
Wellness
- A szobaár tartalmazza a Wellness részleg használatát?
A szobaár a Wellness részleg korlátlan használatát is tartalmazza. - Hogyan tart nyitva a Wellness részleg?
A Wellness részleg a hét minden napján 07:00-tól 21:00-ig tart nyitva. Ezen felül éjszakai nyitva tartás is lehetséges. Ennek díja éjszaka 21 órától 0:00 óráig: 10.000 Ft/szoba, melyet legalább 2 fő esetén tudjuk biztosítani. Éjfél után +5000 Ft/óra a használati díj. Az erre vonatkozó igényt legkésőbb 20:00 óráig kérjük jelezni a recepciónál vagy a wellness személyzetének. - Kijelentkezés után lehet-e használni még a Wellness részleget?
A szállodából való kijelentkezés napján (check out után is) a Wellness részlegünket és nyáron a strand szolgáltatásait is térítés nélkül vehetik igénybe vendégeink. - Szaunalepedőt hol lehet kérni?
Minden vendég számára, térítésmentesen biztosítunk szaunalepedőt, melyet a Wellness részlegben lévő kollégánknál lehet kérni. - Jár a szobához fürdőköpeny és wellness törölköző?
Minden vendég számára, térítésmentesen biztosítunk fürdőköpenyt. A törölköző cserélhető több alkalommal a Wellness részlegben lévő kollégánknál. - Mit tegyek, ha nem hoztam magammal papucsot? Be szabad menni anélkül is?
Amennyiben elfelejtett papucsot hozni magával, szállodánk recepcióján díj ellenében igényelhet. - Nem szállóvendégek részére is nyitva áll a Wellness részleg?
Igen, felár ellenében. A pontos árért kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot.