Gyakori kérdések | Szent Orbán

Gyakori kérdések

Kérdése van? Ezen az oldalon összegyűjtöttük a leggyakoribb kérdés-válaszokat. Ha nem találja a szükséges információt kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot!

Szobák

  1. Mikor lehet a szobákat elfoglalni és mikor kell kijelentkezni?
    Szobáinkat érkezés napján 14.00 órától lehet elfoglalni. Korábbi érkezés esetén, csomagszobát tudunk biztosítani. Elutazás alkalmával legyenek szívesek a szobákat legkésőbb 11 óráig elhagyni.
  2. Van a szobában légkondi?
    A kőépületben található szobák mindegyike légkondicionált.
  3. Van a szobában wifi-s (vezetéknélküli) internet?
    Szállodánkban Wi-Fi Internet hozzáférést biztosítunk, amely ingyenes.
  4. Lehet-e a szállodában, szobában dohányozni?
    Felhívjuk szíves figyelmét, hogy szállodánk nemdohányzó, dohányzási lehetőséget csak a kijelölt területeken biztosítunk dohányzó vendégeink számára.
  5. Mi a különbség a Standard és a Superior szoba között?
    A Standard szobákhoz nem tartozik erkély, míg a Superior szobákhoz igen.
  6. Vannak családi vagy összenyitható szobák?
    Nagycsaládok vagy baráti társaságok részére, összenyitható szobákat is tudunk biztosítani.
  7. Babaágy, pelenkázó kérhető a szobához?
    Kérésre babaágyat és pelenkázót biztosítunk a kisgyermekes vendégeink részére.
  8. Milyen fizetőeszközöket fogad el a hotel?
    Fizetés módja: készpénz, hitelkártya. Tájékoztatjuk kedves vendégeinket, hogy szállodánk szolgáltatásait OTP, K&H és MKB SZÉP kártyával is fizethetik ill. éttermi (étel) fogyasztását Erzsébet utalvány formájában is kiegyenlíthetik.
  9. Lehet-e a szállodába háziállatot hozni?
    Kedvencét sem kell másra bíznia, szállodánkba kistestű háziállat felár ellenében behozható.                    Kisállat házirend:

    • Kisállat díj 5 000 Ft / kisállat / éjszaka
    • Kisállatokat szállodánk „állatbarát” szobáiba tudunk csak fogadni
    • A házi kedvencek ellátása minden esetben vendégeink feladata
    • Kérjük, hogy a közös helységekben (recepció, folyosók,  bowling bár) a kutyusokat csak pórázon vezessék
    • Patakpart wellness részlegünk, kültéri strandunk, és gyermek játszószobánk  területére nem áll módunkban a kedvenceket beengedni
    • Szállodánk kennellel, illetve más kisállatok elhelyezésére szolgáló eszközökkel nem rendelkezik
    • Ne hagyja kutyáját egyedül a szobában olyan hosszú időre, ami alatt szeparációs szorongást mutathat. (pl. ugatás, ajtó kaparás). Mielőtt közös vakációra indulnak, ellenőrizze, hogy kutyáját egyedül lehet-e hagyni idegen helyen.
    • Kérjük, jelezze a szálloda dolgozói felé, ha kutyája a szobában pihen. (Kilincsre akasztható tábla).
    • Kérjük, hogy a szállodai ágyakra, bútorokra semmilyen esetben ne engedje fel kedvencét.
    • Amennyiben a kutyus a szálloda bármely területén ürülékét hátrahagyja, kérjük azt feltakarítani, illetve – a lehetőségekhez képest – ezen tevékenységeket a szállodán kívül elvégeztetni.
    • A szállodai szobában és egyéb részlegeiben bárminemű, az állat által okozott kárért a Gazdi teljes anyagi, jogi és erkölcsi felelősséggel tartozik.
    • Tájékoztatjuk Vendégeinket, hogy kutyabarát szobáinkat naponta kötelezően ellenőrizzük, kérjük vegyék ezt figyelembe a Kérem, ne zavarjanak tábla használata során.
    • Felhívjuk figyelmüket, hogy elutazáskor a szoba elhagyása és a kijelentkezés előtt munkatársaink ellenőrzik szobájukat.

Wellness

  1. A szobaár tartalmazza a Wellness részleg használatát?
    A szobaár a Wellness részleg korlátlan használatát is tartalmazza.
  2. Hogyan tart nyitva a Wellness részleg?
    A Wellness részleg a hét minden napján 07:00-tól 21:00-ig tart nyitva. Ezen felül éjszakai nyitva tartás is lehetséges. Ennek díja éjszaka 21 órától 0:00 óráig: 10.000 Ft/szoba, melyet legalább 2 fő esetén tudjuk biztosítani. Éjfél után +5000 Ft/óra a használati díj. Az erre vonatkozó igényt legkésőbb 20:00 óráig kérjük jelezni a recepciónál vagy a wellness személyzetének.
  3. Kijelentkezés után lehet-e használni még a Wellness részleget?
    A szállodából való kijelentkezés napján (check out után is) a Wellness részlegünket és nyáron a strand szolgáltatásait is térítés nélkül vehetik igénybe vendégeink.
  4. Szaunalepedőt hol lehet kérni?
    Minden vendég számára, térítésmentesen biztosítunk szaunalepedőt, melyet a Wellness részlegben lévő kollégánknál lehet kérni.
  5. Jár a szobához fürdőköpeny és wellness törölköző?
    Minden vendég számára, térítésmentesen biztosítunk fürdőköpenyt. A törölköző cserélhető több alkalommal a Wellness részlegben lévő kollégánknál.
  6. Mit tegyek, ha nem hoztam magammal papucsot? Be szabad menni anélkül is?
    Amennyiben elfelejtett papucsot hozni magával, szállodánk recepcióján díj ellenében igényelhet.
  7. Nem szállóvendégek részére is nyitva áll a Wellness részleg?
    Igen, felár ellenében. A pontos árért kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot.

AJÁNLATKÉRÉS

×

SZOBAFOGLALÁS

×

Call for proposal

×

Book a room

×

Angebotsnachfrage

×

Zimmerreservierung

×

Vyžiadanie ponuky

×

Rezervácia izieb

×