Gyakori kérdések

0

Kérdése van? Ezen az oldalon összegyűjtöttük a leggyakoribb kérdés-válaszokat. Ha nem találja a szükséges információt kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot!

VIZA infó

A hatályos jogszabályok értelmében, a 2021. szeptember 1-jét követően Magyarországon szálláshely-szolgáltatást igénybe vevő minden vendég törvényben meghatározott személyes adatait a szálláshely-szolgáltató okmányolvasón keresztül, a szálláshelykezelő szoftverében rögzíteni, majd egy tárhelyre, a Vendég Információs Zárt Adatbázisba (VIZA) továbbítani köteles.

A rögzítendő adatok:

  • családi és utónév
  • születési családi és utónév
  • születés helye
  • születés ideje
  • vendég neme
  • állampolgárság
  • anyja születési családi és utóneve (ha az azonosító dokumentum tartalmazza)
  • személyazonosító vagy útiokmány azonosító adatai
  • harmadik országbeli állampolgár esetében a vízum vagy tartózkodási engedély száma, a beutazás időpontja és helye

Az adatok rögzítéséhez a szálláshely-szolgáltatást igénybe vevő vendég az azonosításra alkalmas személyi igazolványát, vezetői engedélyét vagy úti okmányát a szálláshely-szolgáltatónak bemutatja. Az okmány bemutatásának hiányában a szálláshely-szolgáltató a szálláshelyszolgáltatást megtagadja. Jogszabály felhatalmazása alapján a szálláshely-szolgáltató jogosult elkérni a vendég személyazonosító okmányát, a vendég pedig köteles azt bemutatni. További információk a VIZAINFO weboldalán ITT

Kérjük, utazását és érkezését a fentiekre tekintettel tervezze meg! Szíves együttműködését ezúton is köszönjük!

Szobák

  • Mikor lehet a szobákat elfoglalni és mikor kell kijelentkezni?
    Szobáinkat érkezés napján 14.00 órától lehet elfoglalni. Korábbi érkezés esetén, csomagszobát tudunk biztosítani. Elutazás alkalmával legyenek szívesek a szobákat legkésőbb 10 óráig elhagyni.
  • Van a szobában légkondi?
    A szálloda minden szobája légkondícionált
  • Van a szobában wifi-s (vezetéknélküli) internet?
    Szállodánkban Wi-Fi Internet hozzáférést biztosítunk, amely ingyenes. (1000 Mbit/s). Sok eszköz egyidejű hálózatra csatlakozása esetén, a Wi-Fi szolgáltatás sebessége, a hálózat fizikai korlátai miatt csökkenthet, ez esetben a recepción kérése UTP kábelt tudunk biztosítani, mellyel a szobákban kiépített aljzaton keresztül tudnak stabilabban az internetre csatlakozni.
  • Telefon, térerő, lefedettség? A szálloda erdei elhelyezkedéséből adódóan, a szálloda területén:
  • Telekom (30-as) hálózat elérhető, megfelelő a lefedettség, Edge adatkapcsolat
  • Vodafone (70-es) hálózati lefedettség nem megfelelő, nincs adatkapcsolat
  • Telenor (20-as) hálózati lefedettség nem megfelelő, nincs adat kapcsolat
  • Wifi hívás vezetéknélküli, Wifi hálózaton keresztül történő elérhetőség. További technikai információ és beállítás ITT!
  • Lehet-e a szállodában, szobában dohányozni?
    Felhívjuk szíves figyelmét, hogy szállodánk nemdohányzó, dohányzási lehetőséget csak a kijelölt területeken biztosítunk dohányzó vendégeink számára.
  • Mi a különbség a Standard és a Superior szoba között?
    A Standard szobákhoz nem tartozik erkély, míg a Superior szobákhoz igen.
  • Vannak családi vagy összenyitható szobák?
    Nagycsaládok vagy baráti társaságok részére, összenyitható szobákat is tudunk biztosítani.
  • Babaágy, pelenkázó kérhető a szobához?
    Kérésre babaágyat, wc szűkítőt, fellépőt biztosítunk a kisgyermekes vendégeink részére. Pelenkázó, Róka utca játszóházunkban található.
  • Milyen fizetőeszközöket fogad el a hotel?
    Fizetés módja: készpénz, bankkártya. Tájékoztatjuk kedves vendégeinket, hogy szállodánk szolgáltatásait OTP, K&H és MKB SZÉP kártyával is fizethetik.
  • Lehet-e a szállodába háziállatot hozni?
    Kedvencét sem kell másra bíznia, szállodánkba kistestű háziállat felár ellenében behozható.
  • Kisállat házirend:
    • Kisállat díj 5 000 Ft / kisállat / éjszaka
    • Kisállatokat szállodánk „állatbarát” szobáiba tudunk csak fogadni
    • A házi kedvencek ellátása minden esetben vendégeink feladata
    • Kérjük, hogy a közös helységekben (recepció, folyosók, bowling bár) a kutyusokat csak pórázon vezessék
    • Patakpart wellness részlegünk, kültéri strandunk, és gyermek játszószobánk  területére nem áll módunkban a kedvenceket beengedni
    • Szállodánk kennellel, illetve más kisállatok elhelyezésére szolgáló eszközökkel nem rendelkezik
    • Ne hagyja kutyáját egyedül a szobában olyan hosszú időre, ami alatt szeparációs szorongást mutathat. (pl. ugatás, ajtó kaparás). Mielőtt közös vakációra indulnak, ellenőrizze, hogy kutyáját egyedül lehet-e hagyni idegen helyen.
    • Kérjük, jelezze a szálloda dolgozói felé, ha kutyája a szobában pihen. (Kilincsre akasztható tábla).
    • Kérjük, hogy a szállodai ágyakra, bútorokra semmilyen esetben ne engedje fel kedvencét.
    • Amennyiben a kutyus a szálloda bármely területén ürülékét hátrahagyja, kérjük azt feltakarítani, illetve – a lehetőségekhez képest – ezen tevékenységeket a szállodán kívül elvégeztetni.
    • A szállodai szobában és egyéb részlegeiben bárminemű, az állat által okozott kárért a Gazdi teljes anyagi, jogi és erkölcsi felelősséggel tartozik.
    • Tájékoztatjuk Vendégeinket, hogy kutyabarát szobáinkat naponta kötelezően ellenőrizzük, kérjük vegyék ezt figyelembe a Kérem, ne zavarjanak tábla használata során.
    • Felhívjuk figyelmüket, hogy elutazáskor a szoba elhagyása és a kijelentkezés előtt munkatársaink ellenőrzik szobájukat.

Wellness

  • A szobaár tartalmazza a Wellness részleg használatát?
    A szobaár a Wellness részleg korlátlan használatát is tartalmazza.
  • Hogyan tart nyitva a Wellness részleg?
    A Wellness részleg a hét minden napján 07:00-tól 21:00-ig tart nyitva. Ezen felül éjszakai nyitva tartás is lehetséges. Ennek díja egyéni vendégek részére éjszaka 21 órától 0:00 óráig: 30.000 Ft/szoba, melyet legalább 2 fő esetén tudjuk biztosítani. Éjfél után +15 000 Ft/óra a használati díj. Az erre vonatkozó igényt legkésőbb 18:00 óráig kérjük jelezni a recepciónál vagy a wellness személyzetének. A hosszabbítás során a kültéri jakuzzi használata nem elérhető.
  • Házirend
  • Kijelentkezés után lehet-e használni még a Wellness részleget?
    A szállodából való kijelentkezés napján (check out után is) a Wellness részlegünket és nyáron a strand szolgáltatásait is térítés nélkül vehetik igénybe vendégeink.
  • Szaunalepedőt hol lehet kérni?
    Minden vendég számára, térítésmentesen biztosítunk szaunalepedőt, melyet a Wellness részlegben lévő kollégánknál lehet kérni.
  • Jár a szobához fürdőköpeny és wellness törölköző?
    Minden vendég számára, térítésmentesen biztosítunk fürdőköpenyt. A törölköző cserélhető több alkalommal a Wellness részlegben lévő kollégánknál.
  • Mit tegyek, ha nem hoztam magammal papucsot? Be szabad menni anélkül is?
    Amennyiben elfelejtett papucsot hozni magával, szállodánk recepcióján díj ellenében igényelhet.
  • Nem szállóvendégek részére is nyitva áll a Wellness részleg?
    Igen, felár ellenében. A pontos árért kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot.

MEGÚJULUNK!
Április 8-tól a kültéri jakuzzi átalakítási munkálatai zajlanak!

E felújítás időszakban a jakuzzi átmenetileg nem igénybevehető.
Megértésüket köszönjkük!

Szauna hétvége - április 19-21.

Majális napok

Kocka hétvége - kiállítás Legoból